Zwroty
- Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), konsument, który zawarł umowę sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego schodkowelove.pl (umowa zawarta na odległość), może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
- Konsument skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. za pomocą dokładnie wypełnionego i przesłanego drogą elektroniczną formularza zwrotu. 
 Wypełniony formularz należy przesłać na adres: kontakt@schodkowelove.pl oraz dołączyć do paczki ze zwracanym towarem.
- W przypadku odstąpienia od umowy konsument obowiązany jest do zwrotu produktu niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. 
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu lub produktów stanowiących przedmiot umowy, od której odstąpił. 
- Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności tj. równowartość zapłaty za towar/towary na podany w formularzu zwrotu numer konta. 
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
Klient ponosi koszty wysyłki i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:
Polska Grupa Handlowa Łukasz Aleksandrzak
ul. PIŃCZOWSKA 8
85-877 Bydgoszcz
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@schodkowelove.pl.
Reklamacje
Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe oraz wolne od wad, posiadają gwarancję jakości. Reklamacje uwzględniamy na podstawie dowodu zakupu – faktury lub paragonu oraz prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego. W zgłoszeniu reklamacji klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację, okoliczność uzasadniającą złożenie reklamacji oraz datę stwierdzenia wadliwości produktu. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji klient powinien odesłać sprzedawcy produkt będący przedmiotem reklamacji. Sprzedawca udzieli odpowiedzi klientowi wraz z podaniem stanowiska w odniesieniu do żądań zawartych w reklamacji w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania reklamacji.
W przypadku gdy klient wykryje uszkodzenie powstałe podczas transportu, wadę towaru lub jego usterkę – niezwłocznie należy się z nami skontaktować (najlepiej drogą mailową). Przekazane przez klienta informacje pozwolą nam ustalić najlepszy sposób postępowania – możemy dosłać brakujące elementy, wymienić sprzęt na nowy lub powierzyć naprawę sprzętu serwisowi. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacji szkody. Schodkowe Love nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego towaru.
Klient wadliwy produkt może:
- w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady
Reklamacje należy składać:
- elektronicznie na adres email sprzedawcy kontakt@schodkowelove.pl
